Valmistaudu vientikauppaan huolella
Keskeisiä huomioitavia seikkoja juuri nyt
Onko yrityksesi valmis laajentamaan liiketoimintaansa kansainvälisille markkinoille? Tässä webinaarissa saat käytännönläheistä ja ajankohtaista tietoa vientikauppaan liittyvistä olennaisista asioista.
Onko yrityksesi valmis laajentamaan liiketoimintaansa kansainvälisille markkinoille? Tässä webinaarissa saat käytännönläheistä ja ajankohtaista tietoa vientikauppaan liittyvistä olennaisista asioista. Webinaari on suunnattu kaikille vientiä miettiville ja verkkokauppiaille, jotka haluavat varmistaa vientiprosessiensa lainmukaisuuden ja tehokkuuden.
Digi-infon sisältö:
- Vientirajoitukset ja pakotteet: Miten varmistat, että vientisi on EU ja USA asettamien pakotteiden mukainen? Kuinka havaita mahdolliset pakotteiden kiertämisyritykset?
- Vapaakauppasopimukset: EU vapaakauppasopimusten hyödyntäminen vientikaupassa.
- Tullinimikkeet ja asiakirjat: Tullinimikkeiden määrittely ja kauppakamarien myöntämät viennin asiakirjat.
- Hyödylliset tietolähteet: Kuinka käyttää Tullin Fintaric-palvelua, Euroopan komission Access2Marketsia ja KauppakamariTiedon Viennin maatieto -palvelua vientikaupan tueksi.
- Team Finland -verkoston digitaaliset palvelut: Työkalut viennin ja kansainvälistymisen eri vaiheisiin.
Liity mukaan ja varmista, että yrityksesi on valmis kansainvälisille markkinoille tehokkaasti ja vastuullisesti. Webinaari tarjoaa ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä, jotka auttavat yritystäsi menestymään globaalissa vientikaupassa.
Kouluttaja: Jukka Säikkälä, Helsingin seudun kauppakamari
Ajankohta: ti 29.10.2024 klo 09.00-10.30
Digi-info toteutetaan verkossa ja ilmoittautuneille lähetetään osallistumisohjeet ilmoittautumisajan päätyttyä.
Ilmoittaudu mukaan su 27.10.2024 mennessä oheisen linkin kautta.
Digi-infot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia koulutuksia, tervetuloa!
Lisätietoja: Saara Pylvänäinen, Digiportaat-hanke, saara.pylvanainen@xamk.fi / 050 4635862